Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχής Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ) οι κάτοχοι των ψηφιακών πιστοποιητικών που είχαν εκδοθεί πριν τις 17 Ιανουαρίου 2022 και λήγουν από 30/4/2022 έως 31/7/2022 θα πρέπει να προβούν στην ανάκληση του τους είτε με την χρήση του 8ψήφιου κωδικού σας είτε με κατάθεση αίτησης ανάκλησης σε κάποιο ΚΕΠ ( https://aped.gov.gr/procedures/pos-tha-anakaleso-psifiaka-pistopoiitika/).
Σε περίπτωση που το πιστοποιητικό δεν έχει ανακληθεί μέχρι 21 Φεβρουαρίου 2022 η ΑΠΕΔ θα προχωρήσει στην ανάκληση του πιστοποιητικού.
Η ανακοίνωση αυτή σε συνδυασμό με σχετικό e-mail που έχει αποσταλεί στους χρήστες αποτελεί την επίσημη ενημέρωση της ΑΠΕΔ προς τους χρήστες των ψηφιακών της πιστοποιητικών τα οποία έχουν εκδοθεί πριν από τις 17 Ιανουαρίου 2022 και λήγουν μέχρι 31.7.2022.
Οι ψηφιακές υπογραφές οι οποίες έχουν εκδοθεί μέχρι την 17η Ιανουαρίου 2022 και λήγουν μέχρι την 30η /4/2022 θα λήξουν χωρίς να γίνει ενέργεια από τον χρήστη αυτόματα βάσει της ημερομηνίας λήξης τους.
Με τον τρόπο αυτό όλες οι υπογραφές που έχουν εκδοθεί θα έχουν ανακληθεί μέχρι τις 30/4.
Οι χρήστες που θα εκδώσουν νέα ψηφιακά πιστοποιητικά θα πρέπει να τα αποθηκεύσουν σε ΕΔΔΥ (USB token) τα οποία είναι συμβατά με την νέα διαδικασία της ΑΠΕΔ (οδηγίες στην ιστοσελίδα της ΑΠΕΔ->Πως θα αποκτήσω Ψηφιακή Υπογραφή->Βήμα 1).