«Υπεύθυνη διαχείριση των ΑΕΚΚ με σεβασμό στον άνθρωπο & τον πλανήτη» ήταν το θέμα της Εσπερίδας, που διοργάνωσε με επιτυχία η ΠΕΔΜΕΔΕ ECO την Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου στο Επιμελητήριο Αρκαδίας στην Τρίπολη.
Στόχος της Εσπερίδας αυτής ήταν η ορθή και ολοκληρωμένη ενημέρωση των στελεχών της δημόσιας διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, των Κατασκευαστικών και Τεχνικών Εταιρειών, καθώς και των Μηχανικών για τις προβλεπόμενες διαδικασίες εναλλακτικής διαχείρισης ΑΕΚΚ βάσει της νομοθεσίας, την τρέχουσα κατάσταση σε ευρωπαϊκό και πανελλαδικό επίπεδο, αλλά και τα πολλαπλά οφέλη για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία.
Το πρόγραμμα της Εσπερίδας βρίσκεται εδώ




