Από τις 29 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου,  η ΠΕΔΜΕΔΕ ECO θα βρίσκεται στη Γιορτή Ανακύκλωσης του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης στο Πάρκο Τρίτση

Πρόκειται για  μια μεγάλη δράση αφιερωμένη στην ανακύκλωση, την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας στην πόλη.

Στην ΠΕΔΜΕΔΕ ECO πιστεύουμε ότι μια πιο βιώσιμη πόλη ξεκινά από τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τους πόρους της. Τα υλικά που προκύπτουν από εκσκαφές, κατασκευές και κατεδαφίσεις μπορούν, με τη σωστή διαχείριση, να αποκτήσουν νέα αξία και να επιστρέψουν στον κύκλο της οικονομίας.