Στο τέλος του 2014 εκτιμάται ότι θα παραδοθεί η πολύπαθη τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας, οι εργασίες της οποίας βρίσκονται πλέον σε προχωρημένο στάδιο και μέσα στην άνοιξη θα ξεκινήσει η τοποθέτηση των μεταλλικών κομματιών της γέφυρας, η οποία θα «ενώσει» την περιοχή όπου έγινε η μεγάλη κατολίσθηση του 2003.
Η γέφυρα της Τσακώνας, μήκους 390 μέτρων, είναι το τελευταίο έργο που απομένει για την ολοκλήρωση του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα του άξονα Τρίπολης – Καλαμάτας (κατασκευάζεται από το Δημόσιο και θα παραδοθεί στην κοινοπραξία Μορέας). Η γέφυρα στηρίζεται σε τρία σημεία: ένα σε κάθε άκρο της (ακρόβαθρα) και ένα που βρίσκεται πλησιέστερα στην αρχή της (μεσόβαθρο). Αυτό το τελευταίο είναι και το σημαντικότερο: πρόκειται ουσιαστικά για μια γιγάντια «πρόκα», η οποία θα εξασφαλίσει τη σταθερότητα της γέφυρας. Από το μεσόβαθρο ξεκινά το τοξωτό μέρος της γέφυρας, μέγιστου ύψους 30 μέτρων, που καταλήγει στην απέναντι άκρη. Στα δύο τόξα, ένα σε κάθε πλευρά, στηρίζεται το μεταλλικό κομμάτι της γέφυρας, πάνω στο οποίο βρίσκεται το οδόστρωμα.
Πού βρίσκεται λοιπόν σήμερα η κατασκευή της; Όπως προκύπτει από πρόσφατη απόφαση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εργων, τα δύο ακρόβαθρα και το μεσόβαθρο έχουν ολοκληρωθεί, ενώ οι εργασίες κατασκευής του προεντεταμένου καταστρώματος της γέφυρας βρίσκονται στο 55%. Οι 44 σπόνδυλοι του μεταλλικού τόξου έχουν κατασκευαστεί, όπως και το 70% του μεταλλικού καταστρώματος του δρόμου (βρίσκονται ακόμα στο εργοστάσιο κατασκευής και θα πρέπει στη συνέχεια να μεταφερθούν και να συναρμολογηθούν στη θέση τους).
Υπενθυμίζεται ότι η ανακατασκευή των 12 χιλιομέτρων του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα, που κατασκευάστηκαν το 1991-2000 και. κατολίσθησαν το 2003 έχει κοστίσει πάνω από 110 εκατ. ευρώ. Ενώ επιπλέον 3,7 εκατ. ευρώ έχουν δοθεί σε ιδιωτική εταιρεία για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στο υπουργείο όσον αφορά το συγκεκριμένο έργο (η αμοιβή αυξήθηκε με πρόσφατη απόφαση κατά 153.750 ευρώ λόγω παράτασης στην ημερομηνία παράδοσης της γέφυρας).